Scrapblog-Karin

zondag 22 december 2013

DT - ATSC #72 - Lovely Wishes


Goedemorgen lieve allemaal!
Ik zal even een kleine update geven wat betreft mijn oor: nadat ik deze week de KNO arts en huisarts nogmaals heb bezocht zit ik nu aan de antibiotica en gaat het weer goed gelukkig. Ik kan weer horen en na 2 weken doof te zijn geweest is dat echt een hele opluchting!!

Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start op het ATSC blog. De challenge is 'lovely wishes', dat kan dus een kerstkaart zijn, maar ook een verjaardagskaart bijvoorbeeld. En die heb ik gemaakt met Tilda with Love Potion. Het papier is van Maja design. 


Jullie hebben weer 2 weken de tijd om mee te doen met de challenge!

Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Wild Orchid Challenge #93 - Anything Goes
Totally Tilda #87 - Anything Goes
Magnolia Down Under #226 - Anything Goes
****
Fijne zondag, liefs Karin

14 reacties:

Annemarie en Merit zei

wat een ontzettend leuk verjaardagskaart!!

liefs Annemarie en Merit

jolanda zei

prachtige kaart

Crea Astrid zei

Gelukkig weer voor je, dat je weer kan horen. Lijkt me ook niets, als je 2 weken niet kan horen!.
Je kaart ziet er erg mooi uit met deze lieve Tilda.

Groetjes, Astrid.

Desire Fourie zei

This is gorgeous and the perfect way to celebrate the upcoming 2014.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Wilma zei

Gaaf kaartje Karin!
Ik vind dat bruin geweldig!
Fijn om te horen dat het met je oor de goede kant opgaat :)
Liefs, Wilma

Anoniem zei

Wauw,wat mooi zo in de bruin tinten en zo mooi ingekleurd.Fijn dat het beter met je gaat en ook voor jullie fijne kerstdagen.Groetjes Joke

Tinie zei

Wat een beauty!!! Echt heel bijzonder, mooi van kleur en wat een gave details!!!

Fijne Feestdagen en groetjes Tinie

Céline zei

amazing Karin!!!!! love everign about your card
hugs
céline

Nicole zei

Wat fijn dat je weer kunt horen en dat het beter gaat met je. Je kaart is weer supermooi, zoals altijd! Hele fijne Kerstdagen. Liefs, Nicole

Muuske zei

Hallo Karin,
Gelukkig dat je weer wat kan horen.Mooie verjaardags kaart heb je gemaakt.groetjes Margo.

roelie zei

o wat mooi weer karin mooie bruintinten en tilda weer heel mooi ingekleurd

fijn dat je je wat beter voelt en weer beter kan horen

gr roelie

Magda zei

Karin,
Bedankt voor de vele fijne reacties aan mijn blog .
Het is steeds leuk om bij jou een kijkje te komen nemen met je vele mooie creaties.
Fijne en gezellige Kerst met je familie!
Tevens reeds de allerbeste wensen voor het komende jaar
Liefs,
Magda

Unknown zei

Wat een schatje, Karin, echt heel lief. Heerlijk dat je oren weer goed zijn, kan je weer gezellig komen werken, dat is hard nodig, maar geniet nu eerst maar lekker van de feestdagen en je vakantie, en voor volgend jaar hoop ik dat het een lekker scrapkaarten jaar wordt met leuke wrokshops, liefs mams

annes paperfun zei

Such a lovely card!
Lovely image
Thanks for joining our challenge at WOC this time - hope to see you back at our next challenge!
Hugs Anne Kristine

Een reactie posten