Scrapblog-Karin

donderdag 4 augustus 2011

Magnolia Mania #19



Wat was het vandaag heerlijk weer! Ik heb dus heerlijk in het zonnetje dit kaartje gemaakt terwijl de meisjes lekker aan het spelen waren met de vriendinnen! Ik heb het kaartje gemaakt voor de challenge van Magnolia Mania #19, waar je deze keer knoopjes moet gebruiken. Ik heb papier gebruikt van Pion, lint van de markt, parels van Wild Orchid Crafts en de roosjes komen hier vandaan.
En dan heb ik nog leuk ander nieuws, want ik ben gekozen als nieuwe gastdesigner op het blog van Magnolia Mania met nog 2 andere dames! Leuk toch, heb er zin in.
***
Fijne avond, liefs Karin

15 reacties:

Yvonne zei

Hoi Karin wat een ongelooflijk mooie kaart heb je gemaakt! Gefeliciteerd met je gast DT-schap!
liefs Yvonne

roelie zei

je kaart is mooi karin

dit is ook weer een moppie he van magnolia heb ik zelf ook in mijn bezit

gefeliciteerd met je gast DT Schap

gr roelie S

Anja zei

Weer een top kaartje.
En van harte helemaal geweldig!!!

Groetjes alvast een fijn weekend.

Hetty zei

Wat een pracht kaart. Mooi dat randje met bloemen.

Crea Astrid zei

Wat een schatje is het geworden. Mooi scrappapier en erg mooi ingekleurd.

Groetjes AStrid.

Liefs Ineke zei

Wat een schat van een kaart heb je weer gemaakt.

Groetjes van Ineke

Suzanne zei

Wat een ontzettend lief kaartje is dat geworden zeg. Mooi!

Groetjes, Suzanne

arjette zei

Wat een prachtig kaartje weer zeg!!! Heel mooi!!!
En gefeliciteerd dat je gastdesigner mag zijn, wat leuk zeg!! Succes daarmee!

gr. arjette.

regina zei

een schitterend kaartje!!

gr regina

Anoniem zei

Hoi Karin, gefeliciteerd en je hebt het verdiend met al die mooie kaartjes van je,
Veel plezier en succes ermee!! liefs mama

Daniƫlle zei

Tijdje geleden dat ik op jouw blog was. Wat een prachtige kaarten maak je! Zo gedetailleerd en lief. Ze kunnen zo in een winkel.

Groetjes,
Daniƫlle

miriam zei

Het is weer een prachtige kaart karin
en gefeliciteerd met je gast dt

gr miriam

a Seeker of the TRUTH zei

awesome card. so pretty. Love it!

MauMau88 zei

Wow, so wonderful!

MauMau
Magnolia Mania Challenge

chantal en sygrid zei

schitterend kaatrje karin
erg leuk
liefs chantal & sygrid

Een reactie posten