Scrapblog-Karin

woensdag 2 februari 2011

Februari wedstrijd Scrappers Design

Het is weer begin van de maand, en dus is het weer tijd voor wedstrijden van de Scrappers Design club.
Voor de kaartenwedstrijd is het de bedoeling dat je 4-5 kaartjes maakt die in 1 serie passen. Elke kaart moet iets unieks hebben. Ik heb voor het thema valentijnsdag gekozen. Het papier is van Bo Bunny.
***
Voor de layout wedstrijd is het de bedoeling dat je een kerst of sinterklaas layout maakt. Ik heb een foto van sinterklaas 2009 gebruikt met papier van Cosmo Cricket.
Wil je meedoen aan deze wedstrijden dan zie ik je graag op de club van Scrappers Design!
***
Fijne woensdag, liefs Karin

11 reacties:

Esther zei

Zien er erg leuk uit hoor.
Ik had de opdracht ook al bij iemand anders gezien,erg leuk idee ook.

Groetjes esther

PatriciaKleijn zei

Super hoor meis :D hopen dat er meerdere op af komen :)

*Kus Patries*

Anja zei

Zo leuk zeg en je lo is ook schitterend.
GR Anja;o)

Marjan zei

Dat ziet er toch allemaal weer geweldig uit!Mooie LO ook!

Succes Karin!

Groetjes, Marjan

Annemarie en Merit zei

wat een leuke serie kaartjes ..en die pieten snuitjes zijn ook heel schattig,

Romy zei

Wat knap hoe je met één papierlijn zoveel totaal verschillende kaarten hebt weten te maken. Echt heel mooi, zijn ze! En de layout is ook súúper!

regina zei

hoi

dat ziet er weer mooi uit!

ik moet die van mij er nog op zetten,ben meteen volger bij je geworden!

gr regina

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

Hei Karin
what a sweet layout!
loving the photo :-) they look misciouvious :-)

Angelique zei

Hele leuke kaartjes en de layout is geweldig.

Groetjes Angelique

Hetty zei

Wat een mooie kaartjes en de l.o. is ook erg
mooi

gr hetty

sam zei

hele mooie layout en vind de kaartjes ook super leuk!! dat bo bunny papier is ook zo mooi! :)

Een reactie posten