Scrapblog-Karin

zondag 12 september 2010

Mijn eerste kerstkaartje!


Gisteravond heb ik het eerste kerstkaartje van dit jaar gemaakt! Ik heb sketch #61 gebruikt van het Dutch Card Lovers blog. En natuurlijk kon ik het niet laten om mijn net gekochte papier van 3 Bugs in Rug te gebruiken. Wat een leuk, gezellig papier om mee te werken. Verder heb ik mijn nestabilities gebruikt, mijn Martha Stewart sneeuwvlok pons en wit lint.

En dan heb ik nog meer leuk nieuws, want ik heb een nieuwe webwinkel voor mijn kaartjes. De naam is ScrapParadise en ik ben er supertrots op! Dus dit kaartje gaat de verkoop in!
Fijne zondag, veel liefs Karin

10 reacties:

Marjan zei

Superleuke kaart met die mooie kleuren en de pinguïns!! Ik ga straks eens naar je nieuwe webwinkel kijken, i.i.g. veel succes ermee!!
Ik heb er sinds de zomer ook eentje, het loopt vrij aardig.

Groetjes, Marjan

Marjan zei

Je winkeltje ziet er goed uit, hoor! Ik zie dat jij de professionele versie hebt? Succes nogmaals met de verkoop.

scrapeetje zei

ik vind het meer dan leuk, alternatief vrolijk en toch heel erg stijlvol, zo wil ik ook wel kerstkaarten maken, vind het vaak een beetje mmmmmmmmmmm tuttemerrul, maar dit is superleuk!!!!!

Unknown zei

ohhh wat een ontzettende leuke kaartjes

groetjes Carla

Angèle zei

Mooi dit speelse kaartje!Leuk dat je weer meedoet met DCL! En natuurlijk veel succes met de verkoop in de winkeltje. Ik ga eens kijken.
Groetjes, Angèle

Lianne zei

Wat een heerlijk vrolijk kerstkaartje!

Stampidoe@gmail.com zei

een vrolijke kerstkaart is dit geworden, bedankt voor het meeoden met dcl
groetjes yvon

anja curvers zei

Leuke kerstkaart hoor bedankt voor het meedoen bij DCL en veel succes met je winkeltje.

Rosalien Zwackhalen zei

Super met de pinquins :)), en succes met je winkeltje.
Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

miriam zei

Wat een mooi en lief kaartje

Bedankt voor het meedoen met DCL

groetjes miriam

Een reactie posten