Scrapblog-Karin

vrijdag 17 september 2010

Mara & baby


Tussen alle kerstkaarten in, heb ik ook nog de layout van Mara & baby afgemaakt. De foto is genomen in Frankrijk, afgelopen zomer. De pop/baby van Mara gaat overal mee naartoe, we konden haar er nog van weerhouden om de pop mee te nemen naar het strand (want een pop met zand...dat wil mama echt niet....), maar als we naar het zwembad gingen mocht ze mee! En er is zelfs een bikini gekocht voordat we naar Frankrijk gingen...

Ik heb papier gebruikt van October Afternoon, Fly a Kite. heerlijk zomers papier waar ik nog wat restanten van over had! Ik heb Thickers gebruikt voor de titel, bloemen en swirls van Prima Marketing en mijn naaimachine voor alle stikranden.
Fijne dag, liefs Karin

10 reacties:

Chantal zei

Prachtig lootje. Leuk zoals kinderen 1 speciaal iets heel lang overal mee naar toe nemen. Enne ik zie het wel hoor dat het een baby is en geen pop!

Fia zei

Ahhhh wat een allerliefste LO met het schattige verhaaltje over de pop ehhhh........ baby!!
Ja mama moet wel goed luisteren hoor!!!
Dank voor je berichtje op mijn blog en......een heel mooi en droog weekend zodat je een heerlijke boswandeling kan maken.

groetjes Fia

Romy zei

Wat lief zo'n poppenmoedertje...offe...babymoeder. Ze kijkt er ook zo trots bij:) Prachtig lootje!

Marjan zei

Beautiful!! En wat een superfoto van je dochter en je uhhh... kleinkind? :);)

Groetjes, Marjan

sam zei

wat een super mooie lo! geweldige foto ook!

=SANT= zei

hartstikke leuk!!

gr Sandra

Ellen zei

Wat een geweldige lo zeg!! Heerlijk zomers!! En dat verhaal van de pop herken ik wel van mijn eigen dochter, die is net zo!! Hahaha...

Joyce zei

De foto met het verhaaltje zijn zo schattig! hehe geweldig! Vind het een prachtig lootje, en een geweldige kleuren combi.

Groetjes Joyce

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige layout,met een heel leuk verhaal.
De kerstkaarten hieronder zijn ook heel leuk

Unknown zei

wat een prachtige lo en leuk verhaal

groetjes carla

Een reactie posten