Scrapblog-Karin

zondag 12 september 2010

En nog een kerstkaartje...

Wat een rotweer vandaag, regen, regen en nog eens regen. Maar ja, ik heb wel heerlijk kunnen scrappen! Met de sketch van het Bo Bunny blog heb ik dit kaartje gemaakt. Ik vind het zo'n mooie lijn, Winter Joy, niet echte klassieke kerstkleuren, helemaal perfect voor mij!
***
What a terrible wheather today, rain, rain and more rain. This was a good day to do some scrapping. I made this christmas card with the sketch from the Bo Bunny blog. I just love this new Bo Bunny line, Winter Joy. I love the colors, just perfect!
***
Fijne avond, liefs Karin

6 reacties:

Romy zei

Ik ben het helemaal met je eens: die lijn is gewoon geweldig. De kleurtjes doen echt heel mooi magisch aan. En je hebt er een geweldige kaart mee gemaakt. Heel stijlvol!

Marjan zei

Hier was het vanmiddag best lekker en zelfs heb ik af en toe in de tuin kunnen zitten.
Maar jij hebt die regen lekker gebruikt om dit prachtige kerstkaartje te maken, heel mooi Karin!

Karin zei

Wat een mooie kaart. Ik vind het ook wel wat hebben om geen traditionele kestkleuren te gebruiken.

Groetjes, Karin

Margot zei

idd heel gaaf die kleuren voor kerstkaarten, mooi!

Martine zei

Het is inderdaad een prachtige lijn!! Je kaartje is super geworden! Groetjes, Martine

Henriƫtte zei

Wat een stijlvolle kerstkaart en het is idd. heel mooi papier!!

Een reactie posten