Scrapblog-Karin

woensdag 22 september 2010

Dutch Card Lovers #62

De verkoop van mijn kerstkaarten in mijn webwinkel gaat echt als een speer, dus heb ik vandaag nog maar een aantal kerstkaarten gemaakt! Deze heb ik gemaakt met behulp van sketch #62 van Dutch Card Lovers. Ik heb de sketch omgedraaid, want dan kwam het beter uit! Ik heb restpapier gebruikt van 3 Bugs in a Rug, Zva Creative swirls, mijn eigen label en de sneeuwvlokken zijn gemaakt met mijn Martha Stewart pons.
En het Fairytale weekend waar ik met mams naartoe ga, komt ook steeds dichterbij, nog maar 10 nachtjes slapen!
Fijne dag, liefs Karin

7 reacties:

Romy zei

Wauw, wat een leukerd is dat kaartje! Erg gaaf met al die strookjes en ook een perfecte manier om van je restjes af te komen.

Marjan zei

Mooi kaartje weer, en wat leuk dat je kaartjes zo goed lopen!
Ik heb zelf geen kerstkaartjes in de winkel, doe mee aan een forumlijst en daarvoor moet ik er al aardig wat maken plus familie en vrienden, dus vind het wel welletjes.
Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Wauw wat een mooi kaartje!

liefs,
Samantha

Danielle zei

aah dat is een heel leuk kaartje!

Angèle zei

Echt een schatje dit kaartje! Mooie kleuren ook.
Bedankt dat je meedoet met DCL.

Groetjes, Angèle

Anoniem zei

wat een schattig kaartje. Heel fijntjes.
En......ik heb er ook heel erg zin in in ons weekendje, liefs mama

Colinda zei

Wat een leuk kaartje, zeg. Ook weer idee om de schets te draaien.

Groetjes Colinda

Een reactie posten