Scrapblog-Karin

donderdag 3 september 2009

LO Op de trampoline

Vandaag een LO gemaakt van Mara op de trampoline.

In Zuid-Frankrijk stond de trampoline voor de ingang van de camping dus elke keer als wij er langs reden, wilden de meiden op dat ding! Maar die ging zoooo hoog, echt eng...(voor moeders dan)
Maar goed, van papa mocht het wel, dus daar gingen ze dan! Helemaal door het dolle heen. Het was nog even de vraag of Mara wel mocht....met haar 4 jaar en 1 meter hoogte...maar ze mocht erop, dus ze was helemaal blij!
Helaas lukte het Mara niet om een salto te maken, maar als die meneer flink aan haar snoeren trok, kon ze bijna de sterren aanraken, ' zooooooo hoog, ga ik mama'! Mama hield haar hart vast, maar het is allemaal goed gegaan en de meiden gilden het uit van plezier!
Het papier is van October Afternoon.
Bedankt weer voor het langskomen, liefs Karin

9 reacties:

blogvanco zei

Gave LO Karin en dat is nog eens een trampoline zeg, brrrr, ik snap je moederangst ;)

Ilonka zei

Hoi Karin een super geve Lo . Prachtig gedaan weer!!

Groetjes ilonka

Maaike zei

Leuk geworden zeg!!!

Angelique zei

Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt op zo'n moment, deze moeder zou het ook niet meer hebben. Mooi layout heb je ervan gemaakt.

Groetjes Angelique

Petra zei

een super LO. Grappig, mijn dochter heet ook Mara.

Chantal zei

Oh hij is super leuk zeg. Het plezier straalt er vanaf. Wat zullen ze genoten hebben.

Tineke zei

Wat een leuke lo Karin. En ik kan me er wat bij voorstellen dat je het eng vond. Wij zien als ouder altijd teveel gevaar.
Je bent wel lekker bezig met je vakantiefoto's zeg.

Anoniem zei

Wat een gave LO zeg! en zo heel vrolijk!

Maryke zei

Je lo is helemaal geweldig!

Zat je niet bij Frontignan Plage? Het lijkt er heel erg op.

Een reactie posten