Scrapblog-Karin

zondag 14 juni 2009

Memorybox

Ook voor de juf van Lenka ben ik aan de slag gegaan!
Het budget was hier ook gering, maar het is gelukt. Ik heb het doosje bij de IKEA gekocht, daarin heb ik tabbladen gesneden uit chipboard.

Daarna heb ik ze geverfd aan de achterkant, en de voorkant heb ik beplakt met allerlei resten papier.



De kinderen hebben allemaal zelf een tekening gemaakt die op de achterkant van het tabblad zit en op de voorkant heb ik een foto geplakt. Voor elk kind is er dus een eigen persoonlijk tabblad.

Uiteraard kan een foto van kikker niet gemist worden, want Lenka zit in de kikkerklas en kikker is de mascotte van de kinderen!
Vrijdag krijgt juf Tamara memorybox, ik ben benieuwd naar de reaktie!

4 reacties:

Chantal zei

Wat een ontzettend leuk idee zeg en heel leuk uitgevoerd. De juf zal het vast ontzettend leuk vinden.

Anoniem zei

wat ontzettend mooi gemaakt en leuk idee om de kinderen zelf een tekening op de achterkant te laten maken ! daar zal de juf vast heel erg blij mee zijn ;-)

groetjes Marsha

* Daniƫlle * zei

Echt heel erg leuk dit zeg! De juf zal niet weten wat ze ziet.

Patricia zei

Dit is heel er leuk!! brengt me op een idee om voor mezelf een memory box te maken.. altijd leuk zoiets =D

Een reactie posten