Scrapblog-Karin

woensdag 24 juni 2009

Avondvierdaagse

Dit jaar hebben de meiden voor het eerst meegedaan aan de avondvierdaagse. Ze wisten niet zo goed wat het precies was, maar ze hebben het prima naar de zin gehad. Zelfs Mara heeft 4 dagen meegelopen! Geweldig dat die meid dat heeft volgehouden met die korte pootjes, en zonder gezeur...!!

Uiteraard heb ik op de laatste avond een paar leuke foto's gemaakt, en deze heb ik gescrapt met papier van Basic Grey.
Ik heb ook na lange tijd weer eens mijn cricut gebruikt voor de letters.

Dat was het weer voor vandaag, ik ga lekker van het zonnetje genieten buiten!
Fijne dag, liefs Karin

9 reacties:

Wiebine zei

Erg leuke lootjes, en erg knap hoor ! ik deed het vroeger ook altijd op school, vond het altijd erg gezellig.
Mooi papier heb je gebruikt,
groetjes,
Wiebine

Romy zei

Superleuke foto's en papier. Je hebt echt een prachtige stijl.

Chantal zei

Super leuke lootjes!! Gezellig, vrolijk papier erg leuk voor de vierdaagse!

Unknown zei

Wat een leuke vrolijke lay-outs. Het papier past heel leuk bij het onderwerp!

Maaike zei

Ze zijn heel erg leuk geworden zeg! Superkleurtjes ook!

Ellen zei

Allebei zijn ze erg leuk geworden zeg!! Superleuke kleurtjes ook, word je echt vrolijk van!
En wat goed dat ze de avond4daagse heeft uitgelopen!!

sam zei

leuke lo's! lekker vrolijk! groetjes sam

Judith zei

vind ze allebei erg leuk!!!

Heidie zei

vind ze allebei erg mooi geworden.

groetjes Heidie

Een reactie posten